Hintatiedot ja muut lisätiedot ovat saatavilla suoraan kunkin talon tai tontin myyjältä.

Kyläyhdistys ei osallistu tonttien myyntiin vaan ainostaan tiedottaa Pohjois-Iin kylän alueelle myyntiin tulevista tonteista ja taloista.

Eli jos olet pohjoisiiläinen maanomistaja tai talon omistaja ja haluat ilmaista näkyvyyttä, ota yhteys kyläyhdistykseen. Julkaisemme tonttipörssin tulleet tiedot myös www.facebook.com/PohjoisIi.

Tonttipörssi ei tee kauppoja eikä solmi vuokrasopimuksia, vaan ohjaa ostajat myyjien luokse.

Tonttipörssi ei tee kiinteistönvälitystoimintaa, eikä se myöskään ota vastuutakiinteistön kauppaa koskevissa asioissa.

Tonttipörssi julkaisee tiedot sille toimitetunaineiston mukaisesti, eikä vastaa tietojen oikeellisuudesta.