Iin kylien neuvottelukunnan kokousTiistai  16.8.2022 - Kuivaniemi Pohjoisranta, Vatungin huoltorakennus.

IIN KYLIEN NEUVOTTELUKUNNAN KOKOUS tiistaina 16.8.2022 klo 17.30 Kuivaniemen Pohjoisrannalla Vatungin huoltorakennuksessa

Hallituksen kokousKeskiviikko  17.8.2022 - Pohjois-Iin koulu, Virkkulantie 27, 91100 Ii

HALLITUKSEN KOKOUS keskiviikkona 17.8.2022 klo 18 POHJOIS-IIN KOULULLA

LOKAALI-valtakunnallinen paikalliskehittämisen juhlaPerjantai  26.8.2022 - Sunnuntai 28.8.2022 - Lappeenranta Rauha

Lokaali on valtakunnallinen paikalliskehittäjien juhla. Tapahtumalla on jo pitkät perinteet: vuonna 2022 se järjestetään 35. kerran. Lokaali järjestetään 26.-28.8.2022 Lappeenrannan Rauhassa. Juhla järjestetään vuosittain eri maakunnassa. Se on viikonlopun mittainen tapahtuma, johon kuuluu retkiä, työpajoja ja juhlallisuuksia.

Yhdessä olon lisäksi juhlaseminaarissa palkitaan valtakunnallinen Vuoden Kylä sekä kunniamaininnan saavat kylät, Vuoden Maaseutukasvo, Vuoden Maaseututoimija ja Kylätoiminnan Tiennäyttäjät. Pitkäaikaisesta kehittämisestä jaettavat palkinnot kertovat koko Suomea palvelevasta työstä paikalliskehittämisen eteen. Osallistujia on yleensä pari sataa eri puolilta Suomea. Tervetuloa mukaan!

Seuraava Lokaali kulkee nimellä Saimaa Lokaali ja se järjestetään 26.-28.8.2022 Lappeenrannan Rauhassa Saimaan rannalla.

Tapahtuman verkkosivut löytyvät täältä: https://www.saimaalokaali.fi/

Tapahtuman kotisivut