Hallituksen kokousTiistai  12.10.2021 - Pohjois-Iin koulu, Virkkulantie 27, 91100 Ii

HALLITUKSEN KOKOUS tiistaina 12.10.2021 klo 18 POHJOIS-IIN KOULULLA

Keski-Pohjalaisten kylien vierailuLauantai  16.10.2021 - Pohjois-Iin koulu, Virkkulantie 27, 91100 Ii
KESKI-POHJALAISTEN KYLIEN HALLITUS tulee tutustumaan Pohjois-Iin kylän toimintaan lauantaian 16.10.2021 klo 10 alkaen.
IMG_20210929_0002.jpg
Retkipäivä Kylähullun kanssa HiastinhaaralleTiistai  19.10.2021 - Hiastinhaaran luontopolku- ja lintutornialue
IMG_20211013_0001.jpg
Virtuaalinen maisemakävelyKeskiviikko  20.10.2021 - Webinaari järjestetään Adobe Connect-verkkokoulutusympäristössä.

Virtuaalinen maisemakävely – esimerkkejä puurakentamisen helmistä

POHJOIS-IIN KYLÄYHDISTYS ON MUKANA!!!!

Metsäkeskuksen Puuta seinästä siltaan -hanke esittelee Pohjois-Pohjanmaan maakunnasta hyviä ideoita ja esimerkkejä puurakentamiseen. Kohteina on kaikenkokoisia ja kaikenlaisiin tarkoituksiin rakennettuja rakenteita seinistä siltoihin. Nostamme esimerkkien kautta esille myös lähellä kasvaneen puun käyttöä, erilaisia rahoituslähteitä, haasteita ja onnistumisia.

Kohteet esitellään kansainvälisenä maisemapäivänä 20.10.2021 klo 18-20 järjestettävällä virtuaalisella maisemakävelyllä.

Teemme maisemakierroksen ympäri Pohjois-Pohjanmaan maakuntaa aktiivisilla kylillä, joissa on hyödynnetty puuta virkistysrakenteissa. Mukana ovat muun muassa Tyrnävän Markkuu, Iin Pohjois-Ii, Vihannin Kinttupolut sekä Pohjois-Kuusamon seudun kalastuskohteiden virkistysrakenteet.

Webinaari järjestetään Adobe Connect-verkkokoulutusympäristössä. Linkki tilaisuuteen lähetetään ilmoittautuneille edellisenä päivänä.

Ilmoittaudu mukaan 18.10. mennessä Lyyti-järjestelmän kautta tai ProAgria Oulun / Oulun Maa- ja kotitalousnaisten ympäristöasiantuntija Taru Koskiselle puh. 041 731 0368 / taru.koskinen@maajakotitalousnaiset.fi

Tapahtuman kotisivut