Kutsu Pohjois-Pohjanmaan Kylien Teams tutuksi -koulutukseen 11.5. klo 18-19.30Tiistai  11.5.2021

Kutsu Pohjois-Pohjanmaan Kylien Teams tutuksi -koulutukseen

11.5. klo 18-19.30

Teams-peruskoulutus on suunnattu Pohjois-Pohjanmaan alueen kylille ja kylätoimijoille, jotka haluavat kehittää perustaitojaan etäkokoustyökalujen hallinnassa ja oppia erityisesti Teams-sovelluksen ominaisuuksista. Samalla tutustutaan etäkokousetikettiin ja käytännön vinkkeihin kokouksenjärjestäjälle.

KUTSU JA ILMOITTAUTUMINEN:

Tapahtuman kotisivut

Hallituksen kokousKeskiviikko  19.5.2021 - Pohjois-Iin koulu, Virkkulantie 27, 91100 Ii

SEURAAVA HALLITUKSEN KOKOUS PIDETÄÄN POHJOIS-IIN KOULULLA keskiviikkona 19.5.2021 klo 18

Metalliromun keräysLauantai  22.5.2021 - Sunnuntai 23.5.2021 - Pohjois-Iin koulu, Virkkulantie 27, 91100 Ii
IMG_20210416_0001.jpg
KevätkokousTiistai  25.5.2021 - Pohjois-Iin koulu, Virkkulantie 27, 91100 Ii

IMG_20210425_0001.jpg

Kyläyhdistyksen kevättalkoot luontopolkualueellaLauantai  29.5.2021 - Hiastinhaaran luontopolku- ja lintutornialue

Kyläyhdistyksemme perinteiset kevättalkoot HIASTINHAARAN LUONTOPOLKU- JA LINTUTORNIALUEELLA lauantaina 29.5.2021 klo 9.00 alkaen. Kokoontuminen Hiastinkujan päähän Navettarantaan, jossa jaetaan työt.

TERVETULOA TALKOILEMAAN, ILMOITTAUDU ANITALLE PUH. 0400 461880. TALKOOLAISILLE TARJOLLA NOKIPANNUKAHVEETA, NISUJA JA NUOTIOMAKKARAA! Omat janojuomat mukaan!

TERVETULOA !