Ihimiset.fi -koulutus IissäTorstai  3.5.2018 17.30 - Torstai 19.30
Tervetuloa yhdistyksille kohdennettuun maksuttomaan ihimiset.fi ?verkkopalvelukoulutukseen. Liity sinäkin yhdistyksesi kanssa mukaan ihimiset.fi -palvelun toimijaksi ja lisää näkyvyyttä kohderyhmänne keskuudessa! Järjestää: Iin kunta ja Pohjois-Pohjanmaan järjestörakenne ?hanke Lisätietoja: Anni Rekilä, anni.rekila@ppsotu.fi, p. 0440 190 479

BirdLife Suomen Tornien taisto Lauantai  5.5.2018 - Patakarin lintutorni

Pohjois-Iin kyläyhdistys ry:n joukkue osallistuu taas tänä keväänä BirdLife Suomen järjestämään Tornien taisto-tapahtumaan Hiastinlahdella ja Patakarin lintutornissa lauantaina 5.5.2018 klo 5-13.

Vuonna 2017 kyläyhdistyksen joukkueessa olivat: Pauli Jussila, Jukka Sassi, Ilkka Kärkkäinen, Jouko Tuominen, Esa Turpeinen ja lajeja tunnistettiin 67 kpl.

Iin kylien neuvottelukunnan järjestäytymiskokousTiistai  8.5.2018 - Merihelmi

Iin kylien neuvottelukunnan järjestäytymiskokous Merihelmessä tiistaina 8.5.2018 klo 18

(asialista lähetetään ennen kokousta jäsenille ja varajäsenille sähköpostilla.

Kylätoiminnan valtakunnallsiet koulutus- ja neuvottelupäivät Keskiviikko  16.5.2018 - Torstai 17.5.2018 - Hotelli Ellivuori, Ellivuorentie 131, Sastamala

KYLÄTOIMINNAN VALTAKUNNALLISET KOULUTUS- JA NEUVOTTELUPÄIVÄT 16.-17.5.2018 HOTELLI ELLIVUORESSA SASTAMALASSA.

Kyläyhdistyksen puheenjohtaja Anita Sievänen osallistuu Pohjois-Pohjanmaan Kylät ry:n varapuheenjohtajana neuvottelupäiville.

Tapahtuman kotisivut

Kevätretki Ruukin Puutarhamessuille Lauantai  19.5.2018 - Ruukin hevoskeskus, Sammalkankaantie 288, Ruukki (Siikajoki)
Ruukinpuutarhamessut19052018.jpg

Tapahtuman kotisivut