Hallituksen kokousMaanantai  19.2.2018 - Kylätupa, Pohjois-Iin koulu

HALLITUKSEN KOKOUS maanantaina 19.2.2018 klo 17.30 KYLÄTUVALLA

Järjestöilta Keskiviikko  21.2.2018 - Museokahvila Huilinki

21.2.2018 IIN YHDISTYSILTA MUSEOKAHVILA HUILINKI,II

klo 16.30-17.00  Iin kylien neuvottelukunnan kokous- järjestäytyminen, tonttimarkkinointi, Avoimet Kylät 9.6.2018

klo 17.00-19.30

Iin kunta kutsuu kaikki eri alojen yhdistystoimijat yhteen keskustelemaan ja kehittämään yhdistysyhteistyötä Iissä. Tapaamisessa paikalla Iin kunnan tapahtumavastaava Riitta Räinä sekä muita kunnan edustajia, Pirjo Nikula ja Liisa Jurmu Lapin liiton Maaseudun arjen palveluverkosto -hankkeesta, Marko Keskitalo Pohjois-Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu (PoPLi) ry:stä sekä Anni Rekilä Pohjois-Pohjanmaan sosiaali- ja terveysturvayhdistyksen Pohjois-Pohjanmaan järjestörakenne -hankkeesta.

Ohjelma
17-17.10 Kahvit, lyhyt esittelykierros ja avaussanat: Iin kunnan tapahtumavastaava Riitta Räinä
17.10-17.25 Arjen turvaa -toimintamalli Iissä: Pirjo Nikula, Lapin liitto ja Riitta Räinä, Iin kunta
17.25-17.40 ”Tulevaisuuden liikuntakunta”: Marko Keskitalo, Pohjois-Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry
17.40-18.00 Yhdistykset kunnan kumppanina: Anni Rekilä, Pohjois-Pohjanmaan sosiaali- ja terveysturvayhdistys
18-19 Työpajat:
Työpaja 1: Kunta-järjestöyhteistyö Iissä
Työpaja 2: Yhteistyöllä hyvinvointia kuntalaisille
19-19.30 Keskustelu, yhteenveto ja palaute
Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Ilmoitathan erityisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä.
Tervetuloa!

ILMOTTAUTUMISET

Lisätietoja:
Riitta Räinä, Iin kunta, riitta.raina@ii.fi, p. 050 3950 305
Anni Rekilä, Pohjois-Pohjanmaan sosiaali- ja terveysturvayhdistys, Pohjois-Pohjanmaan järjestörakenne -hanke, projektityöntekijä, järjestöagentti, anni.rekila@ppsotu.fi, p. 044 019 0479.
Marko Keskitalo, PoPLi, seurakehittäjä, marko.keskitalo@popli.fi, p. 050 406 0288
Pirjo Nikula, Lapin liitto, Maaseudun arjen palveluverkosto -hanke, pirjo.nikula@lapinliitto.fi, 040 701 4811

Tapahtuman kotisivut