Kylähistoria Meijän Pohojos-Ii lisätilausten noutoTiistai  17.10.2017 - Pohjois-Iin koulu Kylätupa

Olemme tehneet kirjapainoon "Meijän Pohojos-Ii"-kylähistoriastamme 200 kpl lisätilauksen ja toivomme, että suoritatte kirjamaksun 30.00€/kpl Pohjois-Iin kyläyhdistys ry:n tilille FI26 5350 0240 0104 67 26.9.2017 mennessä ja maksuun viestiksi: kylähistoria.​

Tilattu kirja on noudettavissa Pohjois-Iin koulun Kylätuvalta, Virkkulantie 27, 91100 Ii tiistaina 17.10.2017 klo 16.00-20.00.

Mikäli kirja tilataan postitse, vastaanottaja maksaa postikulut.

Hallituksen kokous Keskiviikko  18.10.2017 - Pohjois-Iin koulu Kylätupa

HALLITUKSEN KOKOUS keskiviikkona 18.10.2017 klo 17.30 KYLÄTUVALLA

Valtuustoseminaari/työpajakokousMaanantai  30.10.2017 - Nätteporin auditorio, Ii

Kuntastrategian 2018-2025 valmistelu käynnistyy

Valtuusto päättää kunnan toiminnan ja talouden pitkän aikavälin tavoitteista.

Kuntastrategiassa huomioidaan 1) kunnan asukkaiden hyvinvoinnin edistäminen, 2) palvelujen järjestäminen ja tuottaminen, 3) kunnan tehtäviä koskevissa laeissa säädetyt palvelutavoitteet, 4) omistaja-politiikka, 5) henkilöstöpolitiikka, 6) kunnan asukkaiden osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuudet sekä 7) elinympäristön ja alueen elinvoiman kehittäminen.

Syksyllä järjestettävissä työpajakokouksissa mukana ovat valtuutettujen lisäksi edustajat Iin ja Kuivaniemen eläkeläisjärjestöistä, Iin ja Kuivaniemen yrittäjäjärjestöistä, kyläyhdistyksistä, Iin seurakunnasta, Iin nuorisovaltuustosta ja kunnan työntekijäjärjestöistä. Uusi kuntastrategia valmistuu keväällä 2018.

TYÖPAJA maanantaina 30.10 2017 klo 16.30-20.00 Valtarin koululla